Gooische Avond
 

Ik heb tickets gekocht maar ik kan ze niet meer vinden in mijn e-mail, inbox of smartphone. Wat nu?
Mail naar support@ticketscript.com vanaf het e-maildres waar je jouw ticket(-s) mee hebt gekocht. Verwerk in de e-mail een betalingsbewijs (printscreen van een creditcard of bankafschrift) van de door jou gekochte tickets. Als Ticketscript dit van je ontvangen heeft dan versturen zij z.s.m. per e-mail opnieuw de bevestiging van de tickets op naar je. De bevestiging is niet meer nodig indien je de tickets al hebt gedownload.

Ik kan het ticket niet downloaden vanuit de bevestiging. Wat nu?
Het kan zijn dat de link is afgebroken. Doe het volgende:
Kopieer het eerste deel (vaak blauw) en plak deze in de adresbalk (vanaf https..).
Hetzelfde doe je met het tweede deel (vaak zwart) en plak deze achter het eerste deel in de adresbalk (tot ...lang=).
Wanneer je nu op enter drukt verschijnt de download pagina.

Mijn tickets zijn gestolen of kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?
Wij kunnen helaas niets voor je betekenen. De verantwoordelijkheid ligt bij de klant om zelf goed op haar tickets te passen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen via email voor de aankoop van mijn tickets.
Je kan opnieuw een bevestiging ontvangen door een email te sturen naar support@ticketscript.com met dit verzoek. Vermeld hierin het referentienummer van de bestelling (dit is te vinden op je bank- of Paypal afschrift). Indien je de tickets al hebt gedownload is de bevestiging niet meer nodig.

Ik kan zelf niet naar het evenement gaan. Kan ik mijn ticket overdragen aan een ander of zijn ze persoonsgebonden?
Tickets zijn niet persoonsgebonden. Je kan je ticket dus gewoon overdragen aan een ander. De naam op het ticket hoeft niet veranderd te worden (let op: het ticket is maar eenmaal geldig).

Ik heb meerdere tickets gekocht maar ik kan er maar één printen. Wat nu?
Het Adobe document bevat meerdere tickets. Elk ticket is geldig voor één persoon. Zorg ervoor dat alle tickets in het bestand worden geprint. Dit kan je aangeven bij de print instellingen (kies voor afdrukbereik "alle"). De tickets hebben allemaal een uniek nummer.

Ik kan een ticket kopen van een ander. Is dit veilig?
Wij raden het ten zeerste af om een ticket van een onbekende te kopen. Het is niet mogelijk om te controleren of de tickets geldig zijn.

Ik wil tickets via e-mail of telefoon bestellen. Kan dat?
Het is niet mogelijk om via deze weg tickets te bestellen.

Hoe kan ik in de ticketshop betalen?
U kunt online betalen middels internetbankieren van de ING, ABN-Amro, SNS, Fortis, Rabobank, ASN en Friesland Bank. Ook kunt u betalen met Mastercard, VISA of Paypal.
Let op: Ideal betaalmogelijkheden is alleen mogelijk via de computer of laptop.
Als u geen beschikking heeft over online betaalmogelijkheden raden wij u aan te vragen aan vrienden of familie om dit voor u te doen.

De transactie is geweigerd. Wat nu?
Controleer of je daadwerkelijk geen bevestiging hebt ontvangen en het geld niet van je bankrekening is afgeschreven. Indien dit niet het geval is dan kan je opnieuw een bestelling plaatsen. Let op dat je voldoende saldo op je bankrekening hebt staan.

Ik heb een annuleringsverzekering afgesloten. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
Indien je aanspraak wilt maken op je annuleringsverzekering van je gemiste evenement, stuur dan de bevestigings e-mail van de annuleringsverzekering naar info@mondial-assistance.nl en vraag om een claim formulier of bel met: 020 561 87 11.

Op welk formaat papier kan ik mijn tickets printen?
Een halve A4 (A5) is het kleinste formaat waarop geprint kan worden i.v.m. de leesbaarheid van de barcode.

Ik kan het ticket niet downloaden/openen want ik heb geen Adobe Reader.
Om het e-ticket bestand te openen heeft u Adobe Reader nodig. Dit programma kunt u hier downloaden.

Ik heb problemen met mijn printer. Wat nu?
Indien u problemen ondervindt met uw printer adviseren wij het volgende:
kopieer het ticket naar een USB stick en print vanaf een andere computer (en op een andere printer) of
stuur het bestand met de tickets als bijlage naar een andere computer met printer.

Kan ik extra bingokaarten kopen?
Dat is mogelijk op de avond zelf in de zaal.

Voor overige vragen kunt u contact met ons opnemen.